Thursday, August 13, 2009


ni cili yang patah...first time ribut... ada lagi..yang aku citer sampai 50 biji tu.. tapi x ada gambar nk tunjuk. tuk pokok yang condong tu nnt aku ambik gambar len.
ermmm.. setelah beberapa hari tak hujan... semakin hari cili semakin banyak. aku kutip berselang hari kecuali klu ada beberapa jiran tetangga yang minta nak beli singgit dua... dan terbaru aku dapat mengutip lebih kurang 32 kilo.. tapi tu aaa.. cili telahpun kembali ke harga asal. RM 6.50. Apa pun alhamdullillah..

Kerja kutip mengutip cili pun boleh tahan gak.. ye la ... memandangkan angin kuat hari tu.. cili ku condong dan bertindan.. dan juga jarak yang rapat .. menyulitkan untuk mengutip cili.. klu tak kena gaya terlanggar cili yang masih muda.. adussss

Ada pula.. x nampak sampai akhirnyer kemerahan... nnt aku upload gambar ciliku yang hampir rebah dipukul ribut.. huhuhuhu....hu huh/....

No comments:

Post a Comment